الثلاثاء، 17 مارس 2009

مين الى سرق الفرحه

فجاه بقت ى حاجه اعملها متعوده اعملها علشان تخرجنى من الموود الزفت الى انا ببقى فيه مبقاش ليها معنى
فجاه الناس الى كنت بعد ما اقعد معاهم ارتاح واحس ان الدنيا حلوه وبعد ما اقعد معاهم محسش بنفس الراحه
فجاه اى حد بقى يعمل حاجه علشان تسعدنى مبقاش فيه حاجه تسعدنى.
بجد ليه حاسه ان دايما فى حاجه جوايا كاسره فرحتى
حاجه بتخلينى امثل انى فرحانه واضحك بس انا مش من جوايا مش سعيده ليه كل حاجه حواليا طعمها اتغير


بجد الحاله موود كئيب اخر حاجه

هناك 7 تعليقات:

  1. همممم
    والحاله دي بتجيلك كتير
    ومن امتى
    طيب جربتي دهن الكتكوت
    ده مفيد جدا في الحالات دي
    عموما هاكتبلك شويه حاجات وتجيني العياده يوم الخميس الساعه سبعه

    اولا غيري جو
    اعملي حاجه جديده
    كلمي حد بقالك كتير مكلمتيهوش
    ويكون عزيز عندك متتنصحيش وتروحي تكلمي حد بتكرهيه
    جربي ترسمي او تعملي اي حاجه فيها فن كده ومش لازم تبقى تحفه يعني ولو حتى شخبطه على ورق فاضي

    جربي ولو نجحت الطريقه ابعتيلي خمستاشر جنيه رسوم

    سلااااااااااااااااااااااااام

    ردحذف
  2. طيب انت عرف انا مبسوطه دلوقتى علشان طلعت مواهباك الدفينه فى انك تبقى دكتور نفسانى اما بالنسبه للروشته بتاعت حضرتك اتجربت بس مفعولها باظ خلاص زى المضاد لحيوى بالظبط وبعدين ايه لبخل ده وانا الى فكراك داخل متطوع لالا مكنتش افتكر كده ابدا بس هشوف دهن الكتكوت ده هو الى هيجيب النتيجه لاكيده هههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ثانكس لدخولك

    ردحذف
  3. جـــــــربت مــــــــره تــعمل حاجه للاقـصي

    لو ما جربتش جرب تشـــــــارك معــــــــــنا

    يمكن نقدم حاجه تكــــــــون مفـــــيده تنفعــنا

    ويمكــــن بيها في الجنه ربنا يجــــمـعنـــــــا

    خليــــــــــــــــــك جـــرئ وشــاركنـــــــــــا

    بامكناك ان تشارك في نهضه امــــــــــــــتنا

    لا تقل لا استطيع المشاركه في بناء عزتـــنا

    ان عــــــزتنا تكمن في تــحرير غفلــــــــتنا

    ندعوك ان تشترك معنا للنهوض بدولتــــنا

    لا تتردد فانها فرصتك في مساعده اخواتنا

    حمله :بايدينا ندفع الخطر عن الاقصي
    رابطه مدونون من اجل فلسطين

    ردحذف
  4. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    عزيزتى الغالية ،انت ام اليوم او غدا ، فكل عام وانت بخير فى عيد الام ، وان كنت تتمنين لطفلك ان يحيا امنا فلقنيه ان الاسرائيلى شر كله ، فلا يامنه برهة ، ولا يسالمه مدى الحياة

    يهودى يعنى حنش احسن دوا تقطعوا راسه
    كلام نقوله لنسلنا نطبعوا فى كتابه وكراسه
    لك تحياتى والسلام عليكم ، ولا سلام مع اليهود
    بيرم المصرى

    ردحذف
  5. مييييييييييييييمي وانا كماااااااااااان مافيش ضحكتى نص عمر بجد ما بتكملش والاقي حاجة قلصت عضلات وشي او خلت عيني تسرح بعيد

    يمكن من كتر الأسى ؟؟

    ردحذف
  6. انا مش مصدقه نفسى ان سمو الاميره زراتنى بنفسها

    اما بلنسبه للحزن انا حاسه اننا تعودنا عليه مبقاش غريب علينا فى كل خطوه مبقتش استغربه اصلا

    ويارب تنورينا كده على طوول

    ردحذف
  7. على فكره الموضوع كله فى الرتابه و الملل الى بيولدهم التكرار لازم تغير و عدم التعود على الشئ
    ما علينا
    محمد فتوح

    ردحذف